het proces en bepalen welke expertise nodig is om een bepaalde casus in het overleg verantwoordelijk zijn voor deskundigheidsbevordering en het leveren van een bijdrage es en/ of treedt adviserend en coachend op richting Jeugdzorgwerkers. De it zelfstandig en professioneel handelen. Het nemen van kernbeslissingen en het kenen, waarbij de Gedragswetenschapper vanuit zijn/ haar expertise aanwezig is en Welke positie neem ik in de organisatie in? (Organisatorische context) De Gedragswetenschapper B ontvangt hiërarchisch leiding van de leidinggevende waaronder de functie is gepositioneerd. De Gedragswetenschapper B geeft zelf geen leiding. bereiken? (Activiteiten) n gedragsobservaties en het interpreteren van diagnostisch onderzoek. dviezen en indicaties op. n en draagt zorg voor de dossiervorming. n, mondeling en/ of schriftelijk, terug aan het gezin en de betrokken collega’s. mpelige en gezinsgerichte intakegesprekken met het gezin, werkt gedurende het hele oedt het gezin. et kader van de indicatiestelling en/ of in het kader van begeleiding/ behandeling van gebied een bijdrage aan het op- en bijstellen van het plan van aanpak en/of adviseert gdzorgwerkers met betrekking tot het plan van aanpak en bij het nemen van verrichten van (specialistisch) onderzoek bij kinderen/ jongeren, interpreteert de adviseert de belanghebbenden naar aanleiding van de uitkomsten. van de effectiviteit van de geboden hulp. 71 van 345 vastlopende gezinssituaties ten behoeve van de veiligheid. rgwerkers, andere disciplines en leidinggevenden en coacht en begeleidt hen vanuit Pagina 76

Pagina 78

Heeft u een relatiemagazine, z-mags of web lesmateriaal? Gebruik Online Touch: artikel digitaal maken.

CAO jeugdzorg 2014 - 2015 Lees publicatie 10Home


You need flash player to view this online publication