n vanuit een orthopedagogisch kader in een systeemgerichte context. De eegt zelf interventies in het gezin/ systeem met als doel het gezin/ systeem als geheel Welke positie neem ik in de organisatie in? (Organisatorische context) r De Jeugdzorgwerker B ontvangt hiërarchisch leiding van de leidinggevende waaronder de functie is gepositioneerd. De Jeugdzorgwerker B geeft zelf geen leiding. bereiken? (Activiteiten) m. tgang en resultaten met het gezin/ systeem en overige betrokkenen. Bewaakt de anpak bij waar nodig. gezin/ systeem, zodat zij verder kunnen wanneer de zorg ophoudt. ogelijke) veiligheid van het kind/ de jongere in gevaar brengen en onderneemt op tervenieert in crisissituaties. an de relevante (wettelijke) termijnen en afspraken en onderneemt actie bij een elt indien nodig het plan van aanpak in overleg met het gezin/ systeem en overige inls intermediair en contactpersoon voor het gezin/ systeem. door het volgen van ontwikkelingen op het expertisegebied. ng en kennisoverdracht op het eigen expertisegebied. en, spreekt betrokkenen hierop aan en/of geeft deze indien nodig door. ng van de functie relevant in- en extern netwerk. eteren van de in gebruik zijnde methodieken. 75 van 345 g voor aan het team met relevante betrokkenen. bij de uitvoering van het plan van aanpak door inzet van passende (therapeutische) zin/ systeem de hulpvraag. het opstellen van het plan van aanpak, op basis van observatie en analyse van de jongere(n) uit het gezin en adviseert naar eigen inzicht relevante betrokkenen. het vertalen van het plan van aanpak in concrete acties ter versterking van het gezin/ Pagina 84

Pagina 86

Heeft u een onderzoeksrapport, pagegangster of edrukwerk? Gebruik Online Touch: nieuwsbrief converteren naar een online publicatie.

CAO jeugdzorg 2014 - 2015 Lees publicatie 10Home


You need flash player to view this online publication