n vanuit een pedagogisch kader binnen een groep met kinderen/ jongeren in een edondersteuning geven aan het gezin/ systeem. Welke positie neem ik in de organisatie in? (Organisatorische context) n De Jeugdzorgwerker D ontvangt hiërarchisch leiding van de leidinggevende waaronder de functie is gepositioneerd. De Jeugdzorgwerker D geeft zelf geen leiding. bereiken? (Activiteiten) ellen van het plan van aanpak in samenwerking met het gezin/ systeem. n van aanpak in samenwerking met het kind/ de jongere in concrete acties en legt t team met relevante betrokkenen. misch proces en het opvoeden, begeleiden, stimuleren en activeren van individuele em bij het realiseren van het plan van aanpak door het bieden van individuele en/of atie door het observeren van de groep, het onderkennen, interveniëren en tgang en resultaten met het gezin/ systeem en overige betrokkenen. ersteuning aan betrokkenen uit de leefomgeving van het kind/ de jongere en coacht n hulpbronnen te kunnen aanboren met het oog op vervolg hulp. ogelijke) veiligheid van het kind/ de jongere in gevaar brengen en onderneemt op an de relevante (wettelijke) termijnen en afspraken en onderneemt actie bij een eigen vakgebied. e overlegorganen. de toegepast is in de praktijk. 79 van 345 Pagina 92

Pagina 94

Interactieve digitale studiegids, deze gids of PDF is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het digitaal zetten van enieuwsbrieven.

CAO jeugdzorg 2014 - 2015 Lees publicatie 10Home


You need flash player to view this online publication