n vanuit een pedagogisch kader binnen een groep met kinderen/ jongeren in een edondersteuning geven aan het gezin/ systeem. Welke positie neem ik in de organisatie in? (Organisatorische context) n De Jeugdzorgwerker D ontvangt hiërarchisch leiding van de leidinggevende waaronder de functie is gepositioneerd. De Jeugdzorgwerker D geeft zelf geen leiding. bereiken? (Activiteiten) ellen van het plan van aanpak in samenwerking met het gezin/ systeem. n van aanpak in samenwerking met het kind/ de jongere in concrete acties en legt t team met relevante betrokkenen. misch proces en het opvoeden, begeleiden, stimuleren en activeren van individuele em bij het realiseren van het plan van aanpak door het bieden van individuele en/of atie door het observeren van de groep, het onderkennen, interveniëren en tgang en resultaten met het gezin/ systeem en overige betrokkenen. ersteuning aan betrokkenen uit de leefomgeving van het kind/ de jongere en coacht n hulpbronnen te kunnen aanboren met het oog op vervolg hulp. ogelijke) veiligheid van het kind/ de jongere in gevaar brengen en onderneemt op an de relevante (wettelijke) termijnen en afspraken en onderneemt actie bij een eigen vakgebied. e overlegorganen. de toegepast is in de praktijk. 79 van 345 Pagina 92

Pagina 94

Scoor meer met een online winkel in uw uitgaven. Velen gingen u voor en publiceerden studiegidsen online.

CAO jeugdzorg 2014 - 2015 Lees publicatie 10Home


You need flash player to view this online publication