s. van Jeugdzorgwerkers die functioneren op diverse niveaus; de werkzaamheden richten Welke positie neem ik in de organisatie in? (Organisatorische context) n De Praktijkbegeleider ontvangt hiërarchisch leiding van de leidinggevende waaronder de functie is gepositioneerd. De Praktijkbegeleider geeft zelf geen leiding. ereiken? (Activiteiten) ng en geeft indien nodig vakinhoudelijke sturing aan de Jeugdzorgwerkers bij de unt voor Jeugdzorgwerkers bij crisis en calamiteiten rondom het kind/ de jongere. el en/ of in teamverband, waarbij interculturele- en interdisciplinaire samenwerking an de medewerkers met als doel het optimaliseren van de kwaliteit en productiviteit . gpartner voor de leidinggevende, voorziet betrokkenen van de benodigde informatie ne ontwikkelingen, een bijdrage aan de ontwikkeling van beleid op het eigen svoorstellen. eid naar een jaarplan en voorziet de leidinggevende van adviezen op basis van de t het team. gen in kwaliteit en tijdigheid van werkzaamheden en/ of gedrag in de functie. dering ngsmethoden en -technieken. n het kader van deskundigheidsbevordering en leidt eventueel zelf interne en. en levert in dit kader een bijdrage aan het organisatiebeleid en aan de tgestelde beleid, een werkplan met doelstellingen, draagt zorg voor de uitvoering over de voortgang van de doelstellingen. elingen en knelpunten in de uitvoering van het jaarplan, doet verbetervoorstellen en n. 84 van 345 Pagina 102

Pagina 104

Heeft u een relatiemagazine, onlinepublisher of e-reclamefolders? Gebruik Online Touch: gids converteren naar een digitale publicatie.

CAO jeugdzorg 2014 - 2015 Lees publicatie 10Home


You need flash player to view this online publication