bereiken? (Activiteiten) erde afdelingsplannen en behaalde prestaties en gebruikt deze als input voor nieuwe et geven van sturing op resultaten en op individuele ontwikkeling in lijn met de g het organisatieonderdeel ten aanzien van de bijdrage aan de organisatie. nnen de organisatie en zet strategische veranderingen in gang. ewustwording bij anderen te realiseren in het kader van verdere professionele waarden voor een gunstig leerklimaat binnen het organisatieonderdeel. g en samenwerking over de grenzen van het organisatieonderdeel om de cliënten rganisatieonderdeel waarin conflicten en knelpunten vroegtijdig worden gesignaleerd n opgelost. processen in de gewenste richting te sturen, rekening houdend met gevoeligheden en anisatie te realiseren. jkheden voor samenwerkingsverbanden en brengt deze, na goedkeuring, tot stand. ormatie binnen regionale en/ of lokale netwerken en vertaalt deze naar relevante enwoordigt de organisatie in in- en externe contacten. rk van relevante contacten (ketenpartners en financiers) en zet het netwerk actief in 97 van 345 Pagina 126
Pagina 128Voor uitgaven, online flyers en cursussen zie het Online Touch content management system systeem. Met de mogelijkheid voor een webshop in uw uitgaves.
CAO jeugdzorg 2014 - 2015 Lees publicatie 10Home