van de organisatie en richt zich op het adviseren en ondersteunen van gebruikers bij het Welke positie neem ik in de organisatie in? (Organisatorische context) n De ICT Medewerker B ontvangt hiërarchisch leiding van de leidinggevende waaronder de functie is gepositioneerd. De ICT Medewerker B geeft zelf geen leiding. bereiken? (Activiteiten) gen voor diensten. ruikers bij de juiste toepassing van systemen die zij ter beschikking hebben. kers, onder andere door middel van het geven van informatie en het schrijven van cidenten, verzoeken en vragen op. Legt meer complexe vragen voor aan ICT ncier. en oplossingen in het registratiesysteem. afhandeling van de incidenten, verzoeken en vragen. ten, verzoeken en vragen van gebruikers. ers en levert hard- en software uit. ieuwe gebruikers volgens de hiertoe geldende procedures aan. infrastructuur, signaleert eventuele knelpunten en wikkelt deze af conform de hiertoe kzaamheden. betering in de dienstverlening en doet op basis hiervan voorstellen aan de goedkeuring van de leidinggevende. 132 van 345 Pagina 192

Pagina 194

Interactieve online archief, deze drukwerk of onderwijs catalogus is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het online uitgeven van internet clubbladen.

CAO jeugdzorg 2014 - 2015 Lees publicatie 10Home


You need flash player to view this online publication