Telefonist / receptionist Binnen welke kaders ben ik werkzaam? (Context) De Telefonist/ Receptionist fungeert als het eerste aanspreekpunt van de orga Waarvoor ben ik aangenomen? (Doel) Het zorgdragen van het afhandelen van telefoongesprekken en/ of ontvangen en aanmelden van bezoekers, zodanig dat verbindingen correct tot stand komen en/ of bezoekers goed worden opgevangen dan wel doorverwezen. 8 Communicatieverkeer afhandelen Communicatieverkeer afgehandeld, zodanig dat binnenkomend communicatieverkeer klantvriendelijk, correct en snel wordt afgehandeld. W D w D Wat moet ik bereiken? (Resultaten) Wat kan ik doen om de doelen te b • Neemt inkomende gesprekken aa vraag met welke afdeling of perso • Verzendt, ontvangt en distribueer 9 Receptiewerkzaamheden verrichten Receptiewerkzaamheden verricht, zodanig dat bezoekers op een klantvriendelijke wijze en conform procedures en richtlijnen zijn ontvangen, geïnformeerd en doorverwezen. 10 Overige werkzaamheden verrichten Overige werkzaamheden naar tevredenheid van in- en externe klant verricht. • Neemt inkomende en uitgaande p • Neemt berichten aan voor bezoek richtlijnen. • Ontvangt bezoekers en informeer • Registreert bezoekers, voert de g uitleg over de procedure. • Draagt zorg voor de representatie • Signaleert knelpunten, registreert • Reserveert vergaderzalen en spr • Beheert de voorraad kantoorartik • Verricht, op verzoek, diverse ond organisatie. • Houdt relevante archieven bij en Welke kennis heb ik nodig om de resultaten te behalen? • Vmbo werk- en denkniveau. • Kennis van de organisatie en de taakstelling van de afdelingen. Pagina 197

Pagina 199

Interactieve internet nieuwsbrief, deze mailing of whitepaper is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het digitaal publiceren van online onderzoeksrapporten.

CAO jeugdzorg 2014 - 2015 Lees publicatie 10Home


You need flash player to view this online publication