Gedragswetenschapper A 3 Beleid- en methodiekontwikkeling initiëren Beleid- en methodiekontwikkeling geïnitieerd, zodanig dat vanuit inhoudelijk perspectief middels het beleid en de methodieken is ingespeeld op ontwikkelingen en bijbehorende innovaties. 4 Deskundigheid bevorderen Deskundigheid bevorderd, zodanig dat relevante kennis voor de uitvoering van de werkzaamheden te allen tijde actueel is en Gedragswetenschappers en medewerkers op deskundige wijze zijn gecoacht, getraind, gestimuleerd en beschikken over de juiste kennis om hun werkzaamheden zo goed mogelijk te kunnen verrichten. • Signaleert en analyseert voor de het eigen expertisegebied. • Vertaalt deze ontwikkelingen naa en het dienstenpakket van de org • Bewaakt de consistentie, kwalitei signaleert en analyseert afwijking medewerkers. • Coördineert de uitvoering van we kwaliteitsverbetering, methodieko • Houdt de eigen expertise op peil • Begeleidt Gedragswetenschappe intervisie, werkbegeleiding, colleg naar het management. • Fungeert als vraagbaak op inhou organisatie en behandelt vakinho • Onderhoudt contacten met de (G informatie en kennis uit. Werkt m zorgaanbod en methodieken. Welke kennis heb ik nodig om de resultaten te behalen? • Academisch+ werk- en denkniveau. • Kennis van (erkende) therapeutische (crisis)interventies en behandelmeth • Kennis van gedragsproblemen en –stoornissen. • Kennis van het jeugdzorgsysteem. • Ervaring in het verrichten van psychodiagnostiek. • Kennis van en inzicht in maatschappelijke ontwikkelingen en het landelijke • Geeft interne trainingen/ opleiding knelpunten in de toepassing erva • Verzorgt voorlichting en kennisov expertisegebied, zowel richting G • Participeert in relevante lokale, re • Bouwt een voor de functie releva Pagina 73

Pagina 75

Heeft u een onderzoeksrapport, virtualpaper of everenigingsbladen? Gebruik Online Touch: magazine digitaal bladerbaar op uw website plaatsen.

CAO jeugdzorg 2014 - 2015 Lees publicatie 10Home


You need flash player to view this online publication