Jeugdzorg 2014 - 2015 − Het (mondeling, dan wel schriftelijk) rapporteren van bevindingen met betrekking tot de eerdergenoemde activiteiten. − Het gebruikelijk deelnemen aan werkoverleg. − Het leveren van een bijdrage aan de bredere hulpverleningsopdracht (de bevordering van het leer-, leef- of behandelingsklimaat) door middel van het organiseren en begeleiden van en deelnemen aan (recreatieve) activiteiten, zoals overlevingstochten, sport- en speldagen, excursies, kampen, et cetera. en aan de opvang van jeugdigen in vakanties en verlofweekenden. Profiel van de functie Kennis − Hbo werk- en denkniveau (Onderwijs). − Kennis van de ontwikkelingen binnen het onderwijs in het algemeen en op het vakgebied (waarbinnen wordt onderwezen) in het bijzonder. − Kennis van meerdere vakgebieden, in die situaties waar meerdere ‘vakken’ worden onderwezen. − Didactische vaardigheden voor het geven van onderwijs /educatie. − Mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid voor het op heldere en eenduidige wijze overdragen van kennis. Specifieke functiekenmerken − Sociale vaardigheden voor het motiveren en stimuleren van jeugdigen bij het deelnemen aan onderwijs- en onderwijsgerelateerde activiteiten. 185 van 345 Pagina 248

Pagina 250

Heeft u een sportblad, turn pages of internet reclamefolders? Gebruik Online Touch: PDF online bladerbaar publiceren.

CAO jeugdzorg 2014 - 2015 Lees publicatie 10Home


You need flash player to view this online publication