Jeugdzorg 2014 - 2015 − Het (mondeling, dan wel schriftelijk) rapporteren van bevindingen met betrekking tot de eerdergenoemde activiteiten. − Het gebruikelijk deelnemen aan werkoverleg. − Het leveren van een bijdrage aan de bredere hulpverleningsopdracht (de bevordering van het leer-, leef- of behandelingsklimaat) door middel van het organiseren en begeleiden van en deelnemen aan (recreatieve) activiteiten, zoals overlevingstochten, sport- en speldagen, excursies, kampen, et cetera. en aan de opvang van jeugdigen in vakanties en verlofweekenden. Profiel van de functie Kennis − Hbo werk- en denkniveau (Onderwijs). − Kennis van de ontwikkelingen binnen het onderwijs in het algemeen en op het vakgebied (waarbinnen wordt onderwezen) in het bijzonder. − Kennis van meerdere vakgebieden, in die situaties waar meerdere ‘vakken’ worden onderwezen. − Didactische vaardigheden voor het geven van onderwijs /educatie. − Mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid voor het op heldere en eenduidige wijze overdragen van kennis. Specifieke functiekenmerken − Sociale vaardigheden voor het motiveren en stimuleren van jeugdigen bij het deelnemen aan onderwijs- en onderwijsgerelateerde activiteiten. 185 van 345 Pagina 248

Pagina 250

Interactieve internet spaarprogramma, deze uitgave of lesboek is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het online maken van digitale brochures.

CAO jeugdzorg 2014 - 2015 Lees publicatie 10Home


You need flash player to view this online publication